.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از داخل زندان
فردی که از داخل زندان با تلفن همراه در اختیار به همراه همدستش ۳ میلیارد ریال به صورت اینترنتی از شهروندان سرقت کرده بود، شناسایی شد.
کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از داخل زندان

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از تعدادی شهروند در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند رد متهم اصلی این پرونده را در یکی از زندان‌های تهران شناسایی کنند که با تلفن همراه در اختیار اقدام به برقراری تماس تلفنی با بیرون از زندان می‌کرد.

 

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: متهم که با برقراری ارتباط تلفنی با شهروندان به بهانه برنده شدن آنان در قرعه کشی برنامه‌های رادیویی، اطلاعات اینترنت بانک آنان را سرقت و از حساب‌های بانکی این افراد به صورت غیرقانونی برداشت می‌کرد با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه همدستش دستگیر شد.

 

سرهنگ خورشاد افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به خرید طلا و جواهرات با وجوه سرقتی به ارزش ۳ میلیارد ریال از استان‌های البرز و تهران اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

رئیس پلیس فتای مازندران در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان در فضای مجازی و درگاه‌های اینترنتی باشند و به محض مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸ اعلام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.